ခံစားတတ္​​ေသာႏွလံုးသား႐ွိသူတို႔၏​ေနရာ မွ ႀကိဳဆိုပါ၏။ Post တတစ္​ခုဖတ္​ၿပီးတိုင္​း comment ​ေပးခဲ့ပါရန္​ ​ေမတၱာရပ္​ခံအပ္​ပါတယ္​။ ဒီ​ေနရာ​ေလးက​ေန သင္​တစ္​ခုခုရ႐ွိသြားလိမ္​့မည္​ဟု ​ေမွ်ာ္​လင္​့ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးအနမ္း


ေနာက္ဆံုးအနမ္း

 

 

မွတ္မွတ္ရရ

ထိုေန႕က

ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခ်ိန္းထားခဲ့ၾကသည္ . .

 

ခ်ိန္းထားတာ

ေနာက္က်၍

ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ခဲ့လိုက္သည္ . .

 

ကၽြန္ေတာ္ရွိရာသို႕

မ်ားမၾကာမီ . .

သူေရာက္လာသည္

ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္သြားခဲ့သည္ . .

 

သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္

စကားေတြ႕ဆံုွ ေဆြးႏြးၾကသည္ . .

သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္၏

ပစၥဳပၸန္ႏွင့္ အနာဂတ္

အခက္အခဲမ်ားအတြက္ေပါ့ . .

 

သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္

ထမင္းအတူတူစားခဲ့ၾကသည္ . .

အခက္အခဲမ်ားကို

ေမ့ေဖ်ာက္၍

ႏွစ္ဦးအတူတူၾကည္ႏူးခဲ့ၾကသည္ . .

 

ျပန္ခ်ိန္ကို ေရာက္လာခဲ့သည္ . .

သူမ ျပန္ရေတာ့မည္

ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ပို႕ခဲ့သည္ . .

ရင္ထဲ မခ်ိစြာေပါ့

ကၽြန္ေတာ့္ကို လမ္းၾကားေလးတြင္

သူမ နမ္း၍

ေျပးသြားသည္ . .

 

သည္မွစ၍ . .

သူမ၏ အနမ္းေလးကို

ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေသာအခါမွ

မရေတာ့ေသာ . .

ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သူမ၏

ေနာက္ဆံုးအနမ္း ပင္ျဖစ္ေတာ့သည္ . . . . . ။              

 

 

ေသာ္မ်ိဴးလြင္

( ျမန္မာစာ (အေဝးသင္ ပထမႏွစ္ ဒဂံုတကၠသိုလ္))

 

၁၂ း ၁၁ မနက္

၄ ရက္ ၁၁ လ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္

ကိုယ္ပိုင္ကဗ်ာ

 

0 comments:

Post a Comment

​ေခတၲ​ေစာင္​့ပါ...